וויסקי ניקה מהחבית
התמונות להמחשה בלבד ׁׁׁׁ(שנתון מתחלף)

וויסקי ניקה מהחבית

מחיר
219
בחרו כמות:

וויסקי ניקה מהחבית

וויסקי יפני ניקה מהחבית הוא שילוב מעולה של וויסקי מאלט מיושן וגריין וויסקי העוברים עירבוב ולאחר מכן יישון מחדש בחביות אקס-בורבון ואקס-שרי (חיתון) למשך מספר חודשים כדי ליצור הרמוניה עשירה משני משקאות ייחודיים. וויסקי ניקה מהחבית עובר ביקבוק מיד בצאתו מהחבית ולכן כולל כמעט את אותו אחוז אלכוהול של המשקה בתוך החבית ושומר על תכונותיו המקוריות. וויסקי ניקה מהחבית אמנם אינו נושא הצהרת גיל, אך חלק מהבלנד כולל וויסקי מבוגר.
בשנת 2008 זכה ויסקי ניקה בתואר "הסינגל מאלט הטוב בעולם" ב-World Whiskies Awards.
וויסקי ניקה מהחבית הוא וויסקי מאוד אקספרסיבי. הוא בעל אישיות ייחודית המאופיינות ביציבות, טעם עמוק וארומה עשירה. וויסקי זה מלא ניחוחות שבעיקר קשורים לחביות השרי שבבלנד עם פירות יער טריים ומשהו תפוזי ומאוד מרוכז. כמה דקות בכוס מאפשרות לריחות נוספים לצאת. כמו שוקולד, וניל וקוקוס, הריחות הקלאסיים של חביות אקס-בורבון. בטעימה ניתן להרגיש את הטעם מתפוצץ וניחן בגוף מלא כיאה לאחוז האלכוהול הגבוה בו הוא מגיע. כאן דווקא חביות האקס-בורבון באות לידי ביטוי עם וניל וקרמל, דבש וטעמי קלייה. לוויסקי זה סיומת ארוכה מאוד וחמה, בה ניתן להרגיש סיומת וניל, קרמל, פירות ועץ חרוך מהחבית.
זהו וויסקי חורף מובהק, שצריך כמה דקות טובות בכוס להירגע ויכול גם לקבל תוספת של כמה טיפות מים שימתנו אותו. הבקבוק נוטף סטייל יפני של פשטות ושלמות, בהחלט מתנה יפה לכל חובב וויסקי.
משלוח חינם בקניה מעל 399 ₪
משלוח מהיר עד פתח הבית
איסוף חינם מהסניף
מאפייני המוצר
מוצר ב
ארץ יצור